to znak firmowy będący gwarantem dobrej usługi firmy na rynkach krajowych i zagranicznych, promowany przez wdrożony i certyfikowany System Jakości.
Strategię jakościową Spółki opieramy na:
- dobrym zarządzaniu i nadzorowaniu całej sfery jakości w sposób systematyczny i przejrzysty, gwarantujący świadczenie usług z zastosowaniem nowoczesnych technologii, zgodnych ze światowymi trendami rozwoju techniki,
- utrzymaniu konkurencyjności i zdobywaniu Klientów poprzez wysoką, poświadczoną jakość (uznanie, certyfikaty) oraz profesjonalny marketing.
Pragniemy, aby wyrazem tej strategii było:
Nasze cele:
- współdziałanie na rynku jako preferowany dostawca usług, które wykazują wysoki poziom jakości wykonawczej,
- osiągnięcie i utrzymanie zamierzonej jakości poprzez doskonalenie metod pracy z uwzględnieniem optymalnych rozwiązań organizacyjno-technicznych,
- budowa wzajemnego zaufania w kontaktach z Klientami poprzez rzetelne i terminowe wywiązywanie się z przyjętych zobowiązań oraz ścisłą współpracę w drodze ich realizacji.
Deklarujemy:
- ciągłe doskonalenie Systemu Jakości zgodnego z normą ISO 9001, zagwarantowane prowadzonymi planowymi auditami i okresowymi przeglądami wykonywanymi przez Kierownictwo,
- ścisłe określanie odpowiedzialności pracowników za jakość wykonywanej przez nich pracy i przestrzeganie sposobu postępowania ustalonego w procedurach i instrukcjach,
- dobór dostawców poprzez ocenę ich systemu jakości oraz poziomu techniczno-organizacyjnego,
- precyzyjne ustalanie wymagań Klientów, ich dokładną analizę i udokumentowany przegląd,
- motywowanie i podnoszenie kwalifikacji zawodowych pracowników oraz rozwój ich świadomości na rzecz jakości poprzez planowe i systematyczne prowadzenie szkoleń,
- uzyskanie całkowitego zaangażowania pracowników oraz wykorzystanie ich zdolności i doświadczenia dla osiągnięcia celów Spółki.
Powyższa „Polityka Jakości” jest zobowiązaniem Zarządu i zadaniem dla każdego pracownika.
Kraków, dnia 8 czerwca 2020 r.
ZARZĄD SPÓŁKI:
PREZES ZARZĄDU
WICEPREZES ZARZĄDU
WICEPREZES ZARZĄDU